Blog aink, ma aink!! :P

Posted on Updated on

Blog aink, ma aink!! :P

Posted with WordPress for BlackBerry.

10 thoughts on “Blog aink, ma aink!! :P

    Aos Muhammad Kosim Saify said:
    October 14, 2011 at 1:48 pm

    Persib nu aing weh pokona mah nyak??

      Yusuf said:
      October 14, 2011 at 1:51 pm

      Ah, teuing persib mah. Tara nonton bola urang mah. Hahahaa…

    Rizka Fitriawati said:
    October 16, 2011 at 3:04 pm

    R-nya bagusan yg lama. Beneran deh.

      Yusuf said:
      October 16, 2011 at 3:13 pm

      Masa sih? Tapi memang yang dulu itu buatan sendiri. Kalo yang baru, dapet nyari di google.

        Rizka Fitriawati said:
        October 16, 2011 at 3:33 pm

        iyaaaaaaa….
        Kalo boleh tak culik, dah tak culik tuh R-nya…secara kan inisialnya sama…))
        yang hasil gooogling itu aneh banget….banget banget.

        Yusuf said:
        October 16, 2011 at 3:34 pm

        Bikin sendiri dooong…. :)

    Rizka Fitriawati said:
    October 16, 2011 at 3:37 pm

    Udah tuh yang di PP, itu hasil kreatifitas saia pake kertas…. P

      Yusuf said:
      October 16, 2011 at 3:41 pm

      Ooo,, Bagus juga. Emang ya kalo diganti teh seperti kehilangan identitas. Sudah melekat sih… Sebaiknya ga usah diganti-ganti lagi. :)

        Rizka Fitriawati said:
        October 16, 2011 at 3:50 pm

        I think it like a personal branding….(may be)

        Yusuf said:
        October 16, 2011 at 3:54 pm

        Wah,, udah masuk ke ranah Marketing nih. :) eh, bukan ya? Hehe..

Tinggalkan komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s